50mm TV

Entrevista a

Jordi Ventura Carbó

Aquest passat divendres dia 29 de maig 2020, la Federació Catalana de Fotografía va inaugurar un canal de TV per internet, que preten ésser un nou  i potent mitjà de comunicació per a tots els seus associats i en general per a tots el aficionats a la Fotografía, i que se suma als demés mitjans que ja disposa en les xarxesa socials.

Aquesta inauguració es va fer amb una entrevista personal al nostre distingit soci Jordi Ventura Carbó.

L’entrevistador va ser en Frederic Garrido, que es Vicepresident de la Federació i també hi va ser en Raimon Moreno, responsable de comunicacions, que va portar les dades de visualització i de control de les preguntes que anaven fent les persones que veien l’entrevista en directe.

L’acte va durar una hora aproximadament i es va repassar el camí cap a la fotografía que va fer el Jordi fins arrivar a aconsseguir el premi Catalunya 2018. Es va parlar d’una pila d’anècdotes i moment viscuts al llag de la seva trajectòria, acabant amb el viatge a Mongòlia d’on varen sortir les fotografíes guanyadores del premi.

Felicitats Jordi !!

Aqií teniu la entrevista completa.

Suspensiò Ral.li

Aquest any, degut a la pendèmia que estem passant i fent cas a recomanacions de les nostres autoritats, ja Junta del Club ha decidit de suspendre el tradicional Ral.li 2020 que sempre celebrem per les festes de la mercè.

Al ser un ral.li que comporta assistència presencial, no estem segurs que al setembre ens deixin fer reunions de fotògraf a la nostra seu.

Ens preparem perquè l’any 2021 puguem gaudir-lo sense cap mes entrebanc.

Salut i Bona Llum per a tots i a totes!!

Premis Concursos

Carles Alasraki

Nominat al premi Catalunya 2019

Carles Alasraki Albertí ha estat nominat entre els 10 finalistes al Premi Catalunya de Fotografía.

Aquest premi el disputaràn els fotògraf que han quedat dintre els 10 primers llocs en la puntuació que la Federació otorga als concursos que s’organitzen a reu de Catalunya i que segueixen els protocols per a obtenir les distincions d’Artista, exelència i Mestre.

Ara, cada un dels 10 nominats han de presentar una col.lecció temàtica de 5 fotografíes, juntament amb una exposició presentada en video i el seu currículum personal.

Un Jurat independent de fora de Catalunya en la seva major part, decidirà a finals d’aquest any  qui ha estat designat “Premi Catalunya 2019“, o sigui millor fotògraf de Catalunya de l’any 2019.

Només el poder estar entre el 10 primers ja es un èxit, considerant que en els concursos hi participen més de 500 fotògraf duranr l’any.

Desitjem des d’aquí tota la sort del mon y que el puguem felicitar si obté aquest premi.

J.C.V.