Noticies

Ral·li 2020

Aprovada la ralització del Ral·li 2020

A la reunió de Junta del dia 19 de juny,  s’ha acordat de revocar l’ anterior acord que suspenía la ralització del ral.li 2020,  degut a la pandèmia pel COVID-19.

La desició s’ha pres perquè actualment amb la suspensió de l’ estat d’alarma que ens havia fet el Gobern Central, sembla que pel mes de Setembre la pandèmia estarà totalment controlada i es podràn fer les activitats normal que hauríem fet sense l’aparició d’aquest virus.

En aquest cas s’ha cambiat la presentació de les fotos sobre paper fotogràfic,  per la d’enviament en suport digital.

De totes maneres es pendràn les mesures que facin falta per garantir en lo que sigui possible que no hi hagi una gran concentració de persones a les zones d’inscripció i sorteig dels temes, quedant en mans de la Junta del Club la possibilitat de modificar-lo i tornar-lo a suspendre, si ha de ser el cas.

Teniu les bases aqui     http://clubdiafragma.cat/bases/